5-02-2022 Coll Formic - El Sui - Montseny - Coll Formic

Photo of5-02-2022 Coll Formic - El Sui - Montseny - Coll Formic Photo of5-02-2022 Coll Formic - El Sui - Montseny - Coll Formic Photo of5-02-2022 Coll Formic - El Sui - Montseny - Coll Formic

February 5, 2022
February 2022

near El Brull, Catalunya (España)

Pujada al Sui en un dia molt boirós, segons ens ha explicat una amable senyora que hem trobat al cim, les vistes són espectaculars, haurem de tornar-hi.
Jo havia llegit en alguna ruta del wikiloc que tocava carregar-se la bici a coll al tram final de pujada al Sui.
Si seguiu el meu track, el darrer Km de pujada al Sui és 99 % ciclable i ni parlar-ne d'agafar-la a coll, empènyer en un parell de punts d'escassament 15 ò 20 mt cadascun com a molt.
Pel que fa a la resta de la ruta tot pista i un tram de carretera, si aneu amb elèctrica la qualifico de fàcil, si aneu sense motor, la qualificaria de moderada, perquè els darrers 18 Km tot és pujada i pocs trams per recuperar-se.
Alerta a la casa de La Cortada (Km 34 del track), hi ha 6 ò 7 gossos sense estacar i els uns pels altres es van engrescant i us poden donar un disgust, la mestressa de la casa us dirà que els hi foteu una cossa, a mi m’ha funcionat més ajupir-me i agafar un roc, això ho han entès de seguida.