468. 2a part. De Sant Joan de Palamós a Llafranc

Photo of468. 2a part. De Sant Joan de Palamós a Llafranc Photo of468. 2a part. De Sant Joan de Palamós a Llafranc Photo of468. 2a part. De Sant Joan de Palamós a Llafranc

-31 ft
November 1, 2023
November 2023

near Sant Joan de Palamós, Catalunya (España)

Segona part de la sortida d'avui. M'he trobat a les 9.00h amb el seglar Vidal a la benzinera de St Joan de Palamós tal i com havíem acordat. Hem voleiat molt pel "Bosc encantat" just darrera de la benzinera i que arriba a La Fosca i la platja Del Castell. Ja coneixia la zona però avui l'he gaudit com mai!!! Hem estat fent toms per a aquí i per allà molta estona i després, travessant la platja hem anat una mica per la zona del poblat ibèric i La Foradada. A les 10.00h hem anat a esmorzar al Bar Iris "del tenis". Hem esmorzat molt bé però a preu "prohibitiu" si te surts de lo bàsic, amanida Iris 11,50€😬, secret amb patates fregides 12,80€, cigaló de Baileys 2,5€... Cal dir que lo bàsic el preu és correcte, truita al plat 3,5€, copa de vi rosat 1€ i una canya 2€. Però hem esmorzat bé.
Llavors cap a Llafranc amb motor parat 😜😅
He aconseguit la súper fita!!! He arribat havent gastat sols una ratlla de les 5 de bateria!!! Per cert, en arribar a Llafranc ens hem banyat a mar i el bon amic Miky dels bikers BdG ens ha gravat en vídeo... 👌👌😜😜🚵🚵