451. Sant Antoni de Calonge, Fitor , St Antoni (9.5)

Photo of451. Sant Antoni de Calonge, Fitor , St Antoni (9.5) Photo of451. Sant Antoni de Calonge, Fitor , St Antoni (9.5) Photo of451. Sant Antoni de Calonge, Fitor , St Antoni (9.5)

-11 ft
July 16, 2023
July 2023

near Sant Antoni de Calonge, Catalunya (España)

Avui sortida amb el company Vidal. Ell des de Llafranc i jo des de Torre Valentina, ens hem trobat a Mont-ras i d'aquí hem pujat a Fitor seguin les seves indicacions. Un cop arribats a Fitor, hem esmorzat collonudament allà, on en Toni ens ha servit de primera!!! 😜👍

Si per a la pujada hem seguit les seves indicacions, per a la tornada hem seguit les meves 😜😅

Una sortida molt guapa, en varis punts de forta dificultat i també alguns punts tècnics!!! Just el que d mi més m'agrada, sortides on en alguns punts un ha posar tot de sí i anar superant mica en mica el camí. Com he disfruta!!! Cal dir que per error meu hem agafat un tram de corriol que jo pensava ens duria al castell Vila-romà i en canvi ens ha dut al dolmen de Montagut, que per arribar-hi hem hagut de baixar de la bici i pujar apretant... 😬😬😅😅 Però ja se sap que en algunes ocasions, per disfrutar molt cal fer algun sacrifici... 🤣🤣
En resum, una sortida per a "valents i atrevits" com nosaltres!!! 🤣🤣🤣🚵🚵🤟🤟