423.Cassà de la Selva. Corriols i pistes. (9)

January 6, 2023
January 2023

near Cassà de la Selva, Catalunya (España)

Primera sortida elèctrica de l'any, avui amb en Quim F. Hem sortit del Vi Novell i per un corriol que fem poc sovint de Can Vall-llobera, llavors passant per la "Casa de la Palla", hem pujat per un dels corriols que ens porten a la pista que puja a Coll de Bou. Abans d'arribar-hi, hem baixat per un corriol que està molt bé i que ens ha dut fins a Cal Nino. Just aquí hem girar a la dreta i pujant més amunt del creuament de 4 camins que hem trobat, hem girar a l'esquerra. Uns 200 mts més enllà hem agafat un corriol/trialeres molt guapo!!! Epssss!! Qui no tingui bona tècnica l'haurà de fer amb certa cura... Un cop arribats a baix, hem girat a la dreta i pujant pel "corriol de pedres" hem anat a trobat la pista que ve del Coll de Bou i hem anat a St Martí de Montnegre. Un cop arribat aquí he girat a l'esquerra per la pista gran i hem fet 500 MTS on hem girat de nou a l'esquerra per agafar un corriol molt guapo fins al seu final, a la ctra de Sta Pellaia. Aquí l'hem travessat i hem baixat fins el Daró. Veient l'hora que era, hem decidit anar directes cap a taula!!! Hem pujat cap a l'ermita de Sta Pellaia i hem baixat de nou a la "Casa de la Palla" i cap a taula!!! 😜🚵🤟🍽️