413. Sitges. Corriols i trialeres. (8)

Photo of413. Sitges. Corriols i trialeres. (8) Photo of413. Sitges. Corriols i trialeres. (8) Photo of413. Sitges. Corriols i trialeres. (8)

November 5, 2022
November 2022

near Vallpineda Urbanization, Catalunya (España)

Avui he sortit amb la intenció de repetir la meva sortida del passat del dia 22-10 (sortida 410). En el primer tram de Sitges fins la Cova Negra, ha anat prou bé, tot i haig de dir que en un punt concret he volgut passar per la riera però he desistit. Un cop arribat a la Cova he seguit corriol amunt direcció a Jafre. Aquesta part de la ruta avui m'ha anat molt bé ja que sols he hagut de baixar un moment per pujar un esglaó de pedra que el proper dia miraré de fer-lo sobre la bici. Tret d'aquest punt en la resta del corriol l'he pogut fer molt bé fins arribar als quatre camins sota Jafre. En aquest punt i anant direcció a La Fassina, he agafat un corriol petit a la dreta que pugi a molt fort, i que avui no m'ha anat tan bé com el passat dia 22 ja que he hagut de posar el peu a terra amb cinc ocasions, i en tres hagut d'empenyer la bici amunt... De seguida he vist que avui no era el dia bo, avui per a mi era més difícil que altres ocasions, a més, quan ja havia fet molt de tros d'aquest corriol m'he trobat un rètol de batuda de senglar, aleshores he hagut de girar i baixar cap avall i he aprofitat per fer la baixada per un altre corriol que la veritat és que té un nivell tècnic molt destacable i punts de que si no es domina bé la tècnica btt, val més no provar-ho perquè poden ser perillós.
Un cop de nou a baix, he anat a quatre camins i he girant a l'esquerra he pujat la pista amunt per intentar arribar a l'Arboç, però mirant el Google Maps he vist que em quedava amb molt de tall i que se me faria tard, llavors he decidit anar a la fassina i en veure que estava obert i esmorzat allà. Fantàstic és obert!!! Un cop esmorzat cap a Sitges!!! He tornat per pista però en un punt concret he agafat un corriol sota línea d'alta tensió, volia mirar d'anar fins a Mas Alba, però de nou m'he trobat batuda de senglars. Llavors he agut de tornar a agafar pista. Un cop a La Fita, he baixat pel corriol que m'encanta a de la dreta!!! 😜😜🚵🚵🤟🤟