412. Cassà - Juià - Els Àngels - Cassà (8.8)

Photo of412. Cassà - Juià - Els Àngels - Cassà (8.8) Photo of412. Cassà - Juià - Els Àngels - Cassà (8.8) Photo of412. Cassà - Juià - Els Àngels - Cassà (8.8)

October 30, 2022
October 2022

near Cassà de la Selva, Catalunya (España)

Avui en la sortida setmanal dels Xino Xano cap a esmorzar, sols érem n'Albert B. i jo. Vaja quin parell !!! Si un està boig pel BTT l'altre encara més!!! 😜😜🤟🚵🚵 Hem quedat a les 7,30h al Vi Novell i li he proposat dues opcions per avui tenint en compte els nostres "gustos"... La primera opció era fer corriols i trialeres a dojo per poguer cremar adrenalina, fent les pujades a fondo gràcies a les bateries i "llançar-nos a tope" en les baixades... La segona opció era anar per pista fins cap a Juià i fer algun corriol per allà, ja que ell no coneix la zona. L'opció escollida ha estat la segona, així que cap allà per via directe hem anat!!!
Sortint de Cassà hem anat a buscar La Font de St Cristòfol i d'aquí cap a les pomeres on passant per darrera la casa del final dels camps, hem pujat per costat esquerre que duu a la pista que ve de Llambilles i puja fins a St. Mateu de Montnegre. Des d'aquí hem signat per pista fins a trobar la ctra del Àngels, en la que baixant uns 150 lts hem agafat la pista que baixa fins a Julià. Hem agafat un corriol diferent, a l'esquerra de la pista i hem anat fins a baix i just davant d'una masia hem girar cap a la dreta i descuida hem agafat un corriol molt petit però maco ens ha dut fins al poble de Juià. Una cop aquí ens hem dirigit cap al cementiri per agafar un camí/corriol que vaig passar-hi fa uns tres anys. Ens ha costat una mica trobar-lo però finalment ho hem aconseguit i pujat fins al Santuari del Àngels. La pujada ha estat prou bé. 😜
Després de la foto de rigor ja hem anat cap avall, Epssss!!! això sí, la tornada l'hem fet pel "No Badis" fantàstic!!! Collonut!!! 🤟🤟🚵🚵😜 Un cop a baix, directes cap a Cassà que la bona taula ens espera!!!