410. Sitges. Corriols i trialeres (10)

Photo of410. Sitges. Corriols i trialeres (10) Photo of410. Sitges. Corriols i trialeres (10) Photo of410. Sitges. Corriols i trialeres (10)

Very difficult
October 22, 2022
October 2022

near Vallpineda Urbanization, Catalunya (España)

Sortida sol amb ganes de gaudir al màxim de corriols i trialeres!!! He acabat molt satisfet!!! Sols m'ha quedat pendent una baixada gran de pedra ja que avui al ser el primer día que la feia he decidit fer-la per l'alternativa "suau"... He sortit per Sta Barbara i un cop a prop de St Pere he pujat pel corriol de pedra (el que fem habitualment) llavors he arribat al punt que més interès tenia avui per a mi. Després de mirar-lo bé i estudiar-me les possibles trassades, he optat per no arriscar més del compte ja que avui era el primer día que "ens coneixem". Satisfet!!
Llavors he anat a la Cova Negra i d'aquí pujant pel corriol he anat cap a creuament de "cuatre camins" a sota Can Jafre, el mateix creuament que ens duu a La Facina, però he optat per girar a l'esquerra i pujant una mica he anat a trobar un corriol que acostumem a fer de baixada però que he volgut provar de fer-lo pujant. M'ha agradat, també!!! Un cop a dalt he girat de nou a l'esquerra per anar a buscar un corriol que m'havien explicat de baixada amb pedres i que no coneixia. Ara ja el conec!! Arribat a baix m'he trobat on acaba el corriol que puja des de La Cova Negra i on acabava de passar fa uns minuts...😅😅😜 De nou he anat cap a quatre camins i aquest cop he girat a la dreta cap a La Facina, Epssss!!! Però de seguida he vist un corriol a la dreta que pujava molt escarpat i que semblava que podia ser difícil però molt guapo. Així ha estat!!! 😅😅🚵🚵 En dues ocasions he hagut de baixar de la bici i pujar a peu (5 mts) i en algun altre punt la dificultat tècnica era destacable, però a mí que me canta trobar dificultats i anar-les superant hi he disfrutat molt!!! El repetiré segur!!! Aquest corriol m'ha dut fins a la pista que duu des de dalt a la Fita a la Cova Negra, però en veure un corriol/trialer a sota la línea d'alta tensió, no m'he pogut aguantar les temptacions i me n'hi he anat!! 😜😜😜 Molt guapo també!!! M'ha dut fins a Mas Boada, però alerta!! Hi ha algun punt de cert perill i on cal vigilar!!! Un cop arribat a baix, he decidit pujar cap a la Fita per poguer baixar el corriol que hi ha a la dreta i que m'encanta!!! Amb aquest he arribat a baix i ha estat el final de la meva sortida solet... 😅😅🚵🚵😜😜🤟🤟