Photo of4-11-2023 Sant Joan de les Abadesses- L'Hostal nou de Bianya- Sant Pau de Segúries- Sant Joan Photo of4-11-2023 Sant Joan de les Abadesses- L'Hostal nou de Bianya- Sant Pau de Segúries- Sant Joan Photo of4-11-2023 Sant Joan de les Abadesses- L'Hostal nou de Bianya- Sant Pau de Segúries- Sant Joan

November 4, 2023
November 2023

near Sant Joan de les Abadesses, Catalunya (España)

Pujant fins al pont de Planàs és carretera, llavors ja agafem el projecte de via verda fins a l'Hostal nou de Bianya, alguns trams molt macos i de bon fer, d'altres no tan macos i amb forts pendents tan de pujada com de baixada. Sense motor i amb alforges jo ho veig complicat, a no ser que estigueu en molt bona forma! Hem fet uns trams per un alzinar, que m'han fet recordar la Fageda d'en Jordà, quina calma s'hi respira!!!
A la tornada fins a St. Pau alternem trams de via romana (a dia d'avui tot sauló i asfalt), combinat amb molta carretera.
Una ruta llarga però de bon fer, i sense cap tram dificultós.