355. Cassà de la Selva

November 28, 2021
November 2021

near Cassà de la Selva, Catalunya (España)

Avui hem sortit Albert X., n'Albert B., en Xevi C, i el seu fill Gerard. Hem començat pujant el Puig Germà i un cop a dalt hem decidit baixar pel "corriol del mig" fins a las Duesrieres. Un cop aquí hem pujat uns 150 mts direcció a Llumeneres però hem agafat el segon corriol a l'esquerra pujant fins a la pista on en el creuament hem agafat un corriol que tot baixant ens ha dut fins a la Vall Freda (Can Castelló de Baix). En aquest punt hi feia molta fred i ens ha fet gràcia fer una foto amb tot "blanquet"... Amb la foto feta hem decidit anar cap a el que queda de Can Vall Freda, aquí també ens hem fet foto i seguidament hem acabat de pujar fins a la pista que duu a "Els Metges" però avui hem decidit baixar cap a Can Gironès i després hem pujat i hem anat a la Font de l'Arboç on he ensenyat "els crans petits" als canyi... Hem acabat de pujar fins a "El Descàrrec" on hem agafat el mateix corriol que la setmana passada que baixa fins pista de la "Casa Nova D'en Bota". Aquí i veient l'hora hem decidit anar cap a taulaaaaaaaa!!!! hahahahahahaha

• Photo of Albert Blavi
    Albert Blavi Nov 28, 2021

Bona sortida company. Sobretot els pinetells.