354. Cassà de la Selva

November 21, 2021
November 2021

near Cassà de la Selva, Catalunya (España)

Avui hem sortit n'Albert B, em Xevi C, i el seu fill Gerard. A l'anar els 4 amb e-bike hem anat a bon ritme 😜😀
Hem pujat per Can Vall-llobera i un cop creuada la ctra de Sta Pellaia hem baixat a les Dues Rieres pel corriol de sempre i que ens agrada a tots... Un cop a baix i direcció al Coll de Llumeneres a una 200 mts hem girat a la dreta i tot vorejant el camp hem anat a buscar la pujada del Nadius i hem anat fins les "Cases de les Gavarres". Arribats a la pista principal "dels Metges" hem agafat el segon trencant a l'esquerra i hem anat a pujar el Coll de Llumeneres i després hem baixat cap a Can Castelló de baix. Passats uns 300 mts hem agafat un corriol a la dreta (just abans de la corba tancada cap a l'esquerra). Hem pujat amunt (mare meva com puja!!!😅😅). Arribats a dalt als "Prats del Metges" hem agafat direcció al Puig d'Arques però a uns 150 mts passat de Can Sitges hem agafat el corriol a la dreta i cap avall!! Creuant recta la pista que hem trobat hem pujat direcció als "Tubogans" però a 50 mts hem girat a un corriol de mà dreta i hem anat a buscar "El descàrrec". Just en aquest punt hem agafat un corriol llarg i guapo que ens ha baixat fins a prop de La Casa Nova D'en Bota, aquí hem decidit anar cap a taula que ens esperen amanida i truites!! 😜😜👍🚵