34,6 km Trois Pont - Malmedy B ANDERE RICHTING Fietsen Waalse Ardennen

Photo of34,6 km Trois Pont - Malmedy B ANDERE RICHTING Fietsen Waalse Ardennen Photo of34,6 km Trois Pont - Malmedy B ANDERE RICHTING Fietsen Waalse Ardennen Photo of34,6 km Trois Pont - Malmedy B ANDERE RICHTING Fietsen Waalse Ardennen

June 18, 2017
June 2017

near Trois-Ponts, Wallonia (Belgique)

Ravel over de oude spoorlijn Trois Pont-Stavelot-Malmedy. Vanaf het vertrekt tot Stavelot is het een lichte stijging van 3% gemiddeld. Hier heb ik het rustig aan gedaan en de fysiek en batterij gespaard. Daarna zijn we de andere kant dan de vorige versie, links Francorchamps opgereden en was betere te doen. Samen met een andere e- bike rijder "welke bejaard is trouwens" is het te doen uitgezonderd een sterke afdaling waar je uiterst voorzichtig en rustig een afdaling moet nemen welke een kei en aarde-achtige ondergrond heeft en de helling zeer sterk is. Deze is gelukkig niet lang. Dan kom je in Malmedy uit en kan je rustug een terrasje doen. De weg terug (op de ligne 45) richting Trois pont is zo goed als steeds dalend. Hier heb je de batterij niet meer nodig, het is toch non een 13 km rijden. Je komt nu ook door de lange fietstunnel waar de temperatuur in de warme dagen zeer sterk daalt.
KLIK OP BEKIJK MEER HIERONDER. Het is wel dezelfde film van vorige keer.

Parking

• JenJ de Ceuster Oct 13, 2022

Alleen de afdaling na Francorchamps van het keienpad is gevaarlijk