325. Sitges (7)

July 4, 2021
July 2021

near Vallpineda Urbanization, Catalunya (España)

Primer dia de sortida amb l'ebike. Avui ha estat un dia per començar a gaudir i conèixer una altra manera de fer mtb. Estic molt content i il.lusionat ja que veig que un cop ens coneguem i adaptem perfectament la nova bici i jo, serà una nova manera de fer mtb sense patiments de genolls i dolors...
Com he dit les sensacions han estat molt bones.
Hem sortit el Jose M., el Sergi i jo. Ja des del principi he vist que podria disfrutar molt. He procurat anar sovint amb una cadència alta, però sempre prop del Sergi ja que ell no té la preparació del Jose. De fet, jo sempre he estat del grupet que queda enrrera i ara amb l'ebike vull seguir així, epssssss!! però ara sense els patiments i dolors dels genolls. Hem començat per on havíem anat en la darrera sortida amb els Jose, però després hem variat i hem anat a fer de baixada "El Tornillo" que comença en l'Observatori Astronòmic del Garraf i en el Track veig que s'anomena Carrer de la Savina. Mare meva!! Un corriol amb el 95% de roca i pedres sueltes!! Força tècnic degut al gran pedregal. En la meva opinió, no és un corriol per a disfrutar en cap aspecte però que està molt bé haver-lo fet en algun moment. Ha estat en acabar aquest corriol que he decidit començar la tornada ja havia d'estar a Sitges aviat per un compromís. He tornat passant per La Fassina i la Fita on a mitja baixada he agafat un corriol/triatleta de baixada que no havia fet mai abans.
En resum, ha estat una bona sortida amb molts trams de pista rodadora, algun corriol al començament molt i molt ben parit, però també amb algun corriol/trialera amb massa pedra i roca.