2 en 1: Trails de BELLVER: Cudu, Spicy Cuca i El barranc Infern d'en Marti

Photo of2 en 1: Trails de BELLVER: Cudu, Spicy Cuca i El barranc Infern d'en Marti Photo of2 en 1: Trails de BELLVER: Cudu, Spicy Cuca i El barranc Infern d'en Marti

April 6, 2021
April 2021

near Bellver de Cerdanya, Catalunya (España)

2 en 1, es a dir, 2 rutes en un mateix dia. Una primera a Ger i llavors a 10 min amb cotxe, una altre a Bellver. Ja que pujo a la Cerdanya, s'ha d'aprofitar el dia! 😁

Ruta on farem 3 trails pels voltants de Bellver de Cerdanya. Les pujades són per carreteres secundàries, pavimentades i molt poc transitades, només m'he creuat amb un cotxe en les 3 pujades.
Però, bé, anem al meollo: els corriols.
El primer és el "Cudu", 3 kms de llarg, moltes corbes, de bon fer, alguna arrel i alguna roca, però fàcil. Divertit, però li falta un pel mes de pendent.
El segon és el "Spicy Cuca" ... i és la ostia. Casi 2 kms de flow, corbes peraltades, tobogans, salts amb rampes de fusta... Un mini bike park.
El tercer és "El barranc Infern d'en Martí", 5'6 kms dividits en una primera part seguint el barranc, amb passos força aeris, parts tècniques de roques alternant amb parts més ràpides i altres de puja/baixa. La segona part, és un corriol ràpid, amb força pendent i algun tram trencat/trialero.

Ktxipi Jul 15, 2022

• Photo of Gabriel Diaz Lladós
    Gabriel Diaz Lladós Jul 15, 2022

Brutal!!!

Ktxipi Aug 10, 2022

Hem seguit el teu track. Espectacular. Hem acabat repetint la segona baixada. Molt molt wapo! A partir d’ara, seguirem les teves rutes, sensei. Gràcies per compartir-les. Ens identifiquem molt amb la teva filosofia de la bici. @kaste d’on ets?

• Photo of kaste
    kaste Aug 10, 2022

Jajaja, "sensei"....
    Bones Ktxipi, m'alegro ke la disfrutessiu.
    Al final, els usuaris penjem rutes perque gent amb una concepcio semblant del mtb s'ho pugui passar be. En el meu cas, rutes corrioleres, buscant flow, endureres...
    Contestant a la teva pregunta, visc a Riudarenes.

Ktxipi Aug 11, 2022

Si, si! les rutes que ens agraden a nosaltres. Més d’un dia anirem a seguir tracks teus. Nosaltres som una colleta d’ebikers de Navarcles que busquem les millors baixades per corriols.
    A Riudarenes teniu un paradís. A veure si algun dia podem coincidir i ens ensenyes les millors baixades del teu poble. ☺️