Photo of297 Terrassa - Can Torres - Sant Feliu - Can Solà - Matadepera - Collet de l'Òs - Llac Petit - Terrassa Photo of297 Terrassa - Can Torres - Sant Feliu - Can Solà - Matadepera - Collet de l'Òs - Llac Petit - Terrassa Photo of297 Terrassa - Can Torres - Sant Feliu - Can Solà - Matadepera - Collet de l'Òs - Llac Petit - Terrassa

March 5, 2023
March 2023

near Matadepera, Catalunya (España)

Sortida més curta del habitual per fer una calçotada, a la primera part pugem a Can Torres hi anem baixant fins la part alta de l'urbanització de Sant Feliu, llavors agafem un seguit de corriols que ens baixen a la carretera que va a la cantera de Can Sallent, aquí agafem un corriol només per eBikes, que ens deixa a la pista de Castellar a Matadepera, entrem pel cantó de Can Solà hi anem seguin la pista que ens baixaria a la depuradora, però ens desviem per un corriol que ens deixa a Can Vinyers, entrem a Matadepera hi esmorzem a La Granja.
La segona part del trac es només feta amb eBike, surto fins la carretera i vaig a la cantera, i Turó de les Roques Blanques, per darrera arribo al Coll de Can Roure i segueixo la pista fins agafar el corriol del Collet de l'Ós, aquí només es pot pujar amb elèctrica, hi han rampes molt dretes, vaig seguin fins quasi el Turó de l'Òs i baixo al corriol de sota fins un altra corriol que em porta a la pista per la que venia abans, agafo un seguit de corriols més fins al Parc Audiovisual hi arribo a Terrassa.