Photo of295 Terrassa - Can Torres - Vall d'Horta - Coll d'Agramunt - El Ripoll - Sant Llorenç Savall - Castellar - Terrassa Photo of295 Terrassa - Can Torres - Vall d'Horta - Coll d'Agramunt - El Ripoll - Sant Llorenç Savall - Castellar - Terrassa Photo of295 Terrassa - Can Torres - Vall d'Horta - Coll d'Agramunt - El Ripoll - Sant Llorenç Savall - Castellar - Terrassa

February 25, 2023
February 2023

near Terrassa, Catalunya (España)

Típica sortida fins a Sant Llorenç Savall, però un cop som a Les Arenes pugem al Coll del Borrell hi entrem per la Vall d'Horta, anem fins el final, hi per una forta pista arribem al Coll del Castell, de baixada seguim la pista fins la carretera i la traspassem, a l'altra cantó un entretingut corriol ens deixa a Sant Llorenç Savall entrant per darrera, esmorzem a la Fonda Rius.
Per tornar pugem a Can Cadafalc hi agafem una divertida trialera fins a Castellar, baixem al Ripoll i Torrent de Ribatallada, forta rampa fins a Sant Julià d'Altura, Torrent de la Betzuca i Terrassa

• Enric RP May 10, 2023

Et va durar la batería? La meva es de 620 watts. Amb motor bosch.