Wikiloc will stop soon for maintenance

24/08/2019 Coll de Meianell- Coll dels trespics- Balandrau- Coll de Meianell

Photo of24/08/2019 Coll de Meianell- Coll dels trespics- Balandrau- Coll de Meianell Photo of24/08/2019 Coll de Meianell- Coll dels trespics- Balandrau- Coll de Meianell Photo of24/08/2019 Coll de Meianell- Coll dels trespics- Balandrau- Coll de Meianell

2 hours
August 24, 2019
August 2019

near Pardines, Catalunya (España)

És el tercer intent que fèiem de pujar al Balandrau i no podíem fallar, en els dos primers intents vàrem desistir per manca de bateria, havíem sortit una vegada de Ribes altes i una de Vilallonga. De manera que aquesta vegada hem anat amb cotxe fins el Coll de Meianell. Aquí deixem el cotxe i anem en bici fins a la collada del castell dels Moros- Collada de Fontlletera- Coll dels trespics- Balandrau- Collada de Llenyissers- Coll de Treguranesos- I tornada al Coll de Meianell.
Potser ens hem passat perquè ens ha sobrat un 50% de bateria (la portem de 500 w). Però aquesta vegada no volíem tornar a quedar curts.
Fins al coll dels trespics és ciclable, d'aquí fins al Balandrau ciclable un 20% i la tornada ciclable un 90%.
Si ensopegueu un dia com el que ens ha fet avui teniu garantides unes vistes espectaculars.

Salut i a pedalar!

• Photo of buletaire22Josep Maria
    buletaire22Josep Maria Aug 9, 2021

Estic pensant en fer aquesta ruta. Em podries dir si el tram fins el cim del Balandrau es pot fer a peu amb la funcio walk de la bici que t'ajuda o si s'ha de carregar a l'esquena!!. I si la vareu trobar molt dura.

Gracies

• Photo of Ignasi Mas
    Ignasi Mas Aug 12, 2021

No ens vàrem carregar la bici a Coll en cap moment. El tram final empenyent i amb la funció d'ajuda. Però poca estona.