2024-03-14 Fietsroute (h)eerlijk bij de boer | Oosterhout

Photo of2024-03-14 Fietsroute (h)eerlijk bij de boer | Oosterhout Photo of2024-03-14 Fietsroute (h)eerlijk bij de boer | Oosterhout Photo of2024-03-14 Fietsroute (h)eerlijk bij de boer | Oosterhout

March 14, 2024
March 2024

near Brem, Noord-Brabant (Nederland)

Dit is een route van Fietsnetwerk.nl. Bij hen vertrekt de toer aan de natuurpoort BOS & Co, waar er heel veel parking is. Omdat wij vanuit België komen hebben we een startpunt gezocht dat meer zuidwaarts lag en zijn daarom gestart vanaf de Carpoolparking Oude Rielseweg.
Het vroegere startpunt hebben we gebruikt als stopplaats.
Vanaf de parking zijn we dus naar het Bels Lijntje gereden, waar we dus op de toer uitkwamen. Daarna doorkruisten we zoals de naam beloofde het heerlijke boerenland ten westen van Tilburg. Dit gebeurde over kleine wegen of over brede fietspaden. We passeerden ook enkele Nederlandse dorpjes, maar meestal reden we door landbouwgebied, waar zelfs de kamelen thuis zijn.
Deze route volgt de knooppunten en is dus zeer goed bewegwijzerd.