2022-11-29 090653--beuda-falgars-puigbali-coll-despinau

November 29, 2022
November 2022

near Beuda, Catalunya (España)

Sortim de Beuda per la carretera de la Mare de Deu del Mont,fins que trobem una pista a la dreta i passem per la casa de Falgars, amb una panoràmica a la plana empordanesa des del massís del Montgrí fins el massís de l'Albera, seguim i deixem a mà esquerra una petita ermita a la sortida del mas, mes endavant trobem una font amb bancs de pedra i a uns 300 metres gaudim de un altre panoràmica al massís del Canigó.mes endavant trobem una bifurcació i seguim a la dreta cap al mas del Soler a la esquerra es el camí a peu cap al Mont, passem un pont a continuació trobem el camí del Soler però nosaltres seguim a la esquerra amb una curta pujada direcció Lliurona ,trobem al mas Puigbalí (nosaltres hem passat per el mig de la casa)però potser es millor seguir la pista .Trobem mes endavant la pista principal que ens porta a Lliurona passem per el mas Planells fins al Coll de les Canals del Carig,(abans trobem a peu de carretera el roure catalogat de la Font del Bac) parada obligatoria per fer fotos. A dalt el coll pujat direcció Lliurona però hem girat perquè començava a ploure .Hem seguit la pista amunt cap al Coll de Espinau i continuem de baixada fins a Beuda