2022-01-22 Lloret Salvatge

January 27, 2022
January 2022

near les Planes d'Hostoles, Catalunya (España)

Sortim de les Planes per tal d'enfilar-nos fins a Sant Martí Sacalm a sota el penyal del Far, ho fem per pistas ciclables i en força bon estat excempte algun tram. Passem per Costa Raba, seguim pel Serrat dels Crous, el Noguer de Parcers i el collet de Sant Martí a tocar del nucli de Sant Martí Sacalm.
Seguim cap a la zona de la font de la Cau i Puig Bernat on comença el corriol de Lloret Salvatge, continuem cap el collet del Serrat de les Sorres i fins l'Esquei del Llamp, on s'acaba el corriol de baixada, espectacular!.
Continuem per pistes uns 3 quilometres, aqui deixem la pista i per corriol de pujada (haurem d'apretar la bicicleta uns metres) i continuar per l'esquerra de la presa del Pasteral fins a trobar el bici carril d'Olot a Girona, el seguim fins que hem passat el poble d'Amer.
A l'alçada de la Font Picant deixem el bici carril i ens desviem a l'esquerra per enfilarnos de nou cap el Serrat del Crous passant per Sant Marçal, Cincaulines, Torredembarra, l'Obac i Sant Genis. A partir d'aquest punt comencem a baixar cap a les Planes pel camí que hem fet de pujada.