2 cims dels 100 cims, Puig Millà i torre de les Conclues des de Àger

Photo of2 cims dels 100 cims, Puig Millà i torre de les Conclues des de Àger Photo of2 cims dels 100 cims, Puig Millà i torre de les Conclues des de Àger Photo of2 cims dels 100 cims, Puig Millà i torre de les Conclues des de Àger

December 8, 2023
December 2023

near Àger, Catalunya (España)

Ruta circular des de Àger passant per:
- Via Romana
- Port d'Àger (5.8 km)
- Pla de les Bruixes
- Puig de Millà (15.3 km)
- Cova del Biot (17.0 km)
- Millà, Agulló i Corçà
- Torre de les Conclues (32.5 km)
La Via romana és ciclable, interessant pel bon estat de conservació. A partir del Pla de les Bruixes no hi ha camí fins trobar el que puja de Millà, s'ha d'intuir pel mig de la vegetació. Al cim de Puig Millà no hi ha res, ni tant sols bones vistes. Baixada fins Millà per trialera, molt divertit. Enllaç d'asfalt fins Corçà, agafem pista que es converteix en corriol molt brut, tècnic i perillós en algun punt molt concret. A uns 300 metres del cim he deixat la bici i ho he fet a peu. Tornada per pista i asfalt amb el turbo posat, el dinar ja era a taula. La Turbo Levo ha acabat amb un 20% de bateria.