E6. Estació. Azul. Home to home estacion de esquí bicius barruera corta

48 minutes
May 31, 2021
May 2021

near Pla de l'Ermita, Catalunya (España)

Ruta de descens sortint de la nostra botiga de l'estació d'esquí de Boí-Taüll i arribant a Barruera (1000 metres de baixada). Es comença baixant la carretera de l'estació i als 800 metres (última corba abans d'arribar a l'estació) agafarem una pista forestal. La seguirem fins a trobar un pas de vaques on girarem a la dreta crestejant la muntanya amb unes vistes espectaculars. Seguidament encararem una baixada tècnica (per la presència de pedres i les corbes tancades) fins a arribar al pròxim encreuament i girar a la dreta per arribar al poble de Durro. Seguidament realitzarem els últims 3 km per carretera vigilant la presència dels cotxes.

Ruta de descenso saliendo de nuestra tienda de la estación de esquí de Boí-Taüll y llegando a Barruera (1000 metros de bajada). Se empieza bajando la carretera de la estación y a los 800 metros (última curva antes de llegar a la estación) cogeremos una pista forestal. La seguiremos hasta encontrar un paso de vacas donde giraremos a la derecha cresteando la montaña con unas vistas espectaculares. Seguidamente encararemos una bajada técnica (por la presencia de piedras y las curvas cerradas) hasta llegar al próximo cruce y girar a la derecha para llegar al pueblo de Durro. Finalmente realizaremos los últimos 3 km por carretera vigilando la presencia de los coches.