18/12/2021 Alpens- Sta. Eulàlia de Puigoriol- Prats de Lluçanès- Alpens

Photo of18/12/2021 Alpens- Sta. Eulàlia de Puigoriol- Prats de Lluçanès- Alpens Photo of18/12/2021 Alpens- Sta. Eulàlia de Puigoriol- Prats de Lluçanès- Alpens

December 18, 2021
December 2021

near Alpens, Catalunya (España)

Aquesta Ruta l’hem copiat d’en TOTOF , https://ca.wikiloc.com/rutes-btt/prats-de-llucanes-alpens-santa-eulalia-de-puig-oriol-prats-de-llucanes-2563891 , ell la va penjar al 2012 i segueix essent perfectament vàlida. Nosaltres hem canviat el punt de sortida, per proximitat al nostre domicili, però la ruta és calcada.
Jo només canviaria un tram al km 21,7 de la nostra ruta, Km 37,3 de la ruta original, que ara passa per dins una cantera, nosaltres l’hem fet en un dissabte i no hi havia ni camions ni gent treballant, però si la voleu fer, no entreu a la cantera, i la volteu per la dreta com inicialment fèiem nosaltres, però quan em vist que no hi havia activitat hem decidit passar-hi. La volta no representa cap increment de distància i hi ha una pista molt fresada, que de seguida us torna a portar al tracK.
La ruta és maquíssima, en TOTOF als seus comentaris parla d’alguna sortida de to, però amb l’elèctrica no l’hem trobat. Això sí, hi ha un parell de punts en trialeres de baixada que els hem fet a peu per precaució, però aquest jovent “salta rocs” segur que ho fan a cavall.