Photo of15-01-2022 Santa Maria de Besora - Morro del Quer - Milany - Salt del Gitano- Bauma dels Ferrers Photo of15-01-2022 Santa Maria de Besora - Morro del Quer - Milany - Salt del Gitano- Bauma dels Ferrers Photo of15-01-2022 Santa Maria de Besora - Morro del Quer - Milany - Salt del Gitano- Bauma dels Ferrers

January 15, 2022
January 2022

near Santa Maria de Besora, Catalunya (España)

Sortida de Santa Maria de Besora, passem pel Barretó i el Morro del Quer, vistes espectaculars! Aquí enfilem fins a la casa de Milany, i fem diverses incursions per trobar el Salt del Gitano. A la tercera va la vençuda!, teníem clar que era un trencant pujant a ma dreta però no hem estat encertats fins al tercer intent. Fotos de rigor i baixem ara a buscar la Bauma dels Ferrers, aquesta l'hem trobat al segon intent, ara sabíem que era baixant per la pista a ma esquerra, però tampoc teníem clar on. Ara ja m'ha quedat!, és just al trobar el roure monumental que hi ha al mig de la pista després del Turó de les Tombes.
A la Bauma hem agafat un corriol que no és del tot ciclable (500 mt) , sort que és de baixada, fins a trobar la pista que ens menarà de tornada a Sta. Maria de Besora.

Salut i bateria companys!