11/02/2023 Lloret - Tossa- Lloret per pistes i carreteres de bon fer.

Photo of11/02/2023 Lloret - Tossa- Lloret per pistes i carreteres de bon fer. Photo of11/02/2023 Lloret - Tossa- Lloret per pistes i carreteres de bon fer. Photo of11/02/2023 Lloret - Tossa- Lloret per pistes i carreteres de bon fer.

February 11, 2023
February 2023

near Lloret de Mar, Catalunya (España)

Una ruta molt laxa, carretera, pistes, mes pistes i més carretera, només algun tram de caminot que no pot arriba a la classificació de corriol. La baixada a la Cala Morisca impracticable, hem deixat les bicis on comencen els graons, decisió molt encertada!, i hem baixat a veure la cala, també en diuen pedrosa , i ara ja sabem el perquè, veure fotografia de la cala. La resta de la ruta segueix la mateixa tònica de pistes i carretera, abans d’arribar a la platja del castell uns quants graons ciclables i uns quants, 25 ò 30, de molt drets que no hem gosat fer a cavall, tots de baixada això sí!. Al final de la ruta, oh sorpresa a l’Esclat de Lloret, edifici de nova construcció!!!, nosaltres portàvem el trak 8814383 de Rcreus (any 2015) i per no travessar el supermercat per les seccions de begudes, fruiteria, carnisseria ...... hem decidit voltar-lo, d’aquí que veureu anades i tornades sense massa sentit!.
Com diu Rcreus, feu la ruta fora de temporada d’estiu, nosaltres l’hem fet al Febrer i tot i així ens hem creuat amb molta gent que la feia a peu, demanem des d’aquí disculpes a tots els wikiloquers caminants als que haguem pogut ocasionar molèsties, i a la resta també, però com que no podran llegir el comentari, disculpes virtuals!!!!
Salut i pedals companys, que son quatre dies!!!