1000 Corriols i trialeres per l'Ardenya interior (Solius)

Photo of1000 Corriols i trialeres per l'Ardenya interior (Solius) Photo of1000 Corriols i trialeres per l'Ardenya interior (Solius) Photo of1000 Corriols i trialeres per l'Ardenya interior (Solius)

July 17, 2021
July 2021

•   4.5 2 Reviews

near Solíus, Catalunya (España)

Molt bona matinal de corriols i trialeres per la zona de Solius i Llagostera...vale, no hem fet mil corriols, com diu el títol, però 900 i escaig si...jeje... Tampoc cola no? Va, ara de debò, n’hem fet uns 14 o 15, l'últim dels quals ha estat la Tita Negra, un clàssic de l'Ardenya.
Entre tots els corriols sumen uns 10 kms, el 97% dels quals són de baixada.
Gairebé tots els senders de la zona de Solius i Els Carcaixells són força àrids, amb roques i un xic trialeros, però amb un pèl de tècnica es deixen fer bé. Hi ha trams molt guapos per sobre lloses de roca que els fan diferents i molt divertits, per exemple el primer tram del corriol "Namak" (km 21'9), molts trams de la "Tita Negra" (km 30'2), la "Pipo Xunga Pollastre" (km 21'3), que per cert és el més trialero de tots i on en un parell de trams vaig baixar de la bici, etc...
Els corriols que queden més cap a la banda de Llagostera, "el Corriol de l'Infern"+"el Multiorgàsmic" (km 7'5) i el "Cambodja" (km 11), són diferents, més tupits, més de sotabosc i molt més fàcils.

• Photo of david esperanza solé
    david esperanza solé Dec 4, 2021

Molt bona ruta on he disfrutat moltíssim a las baixades, com sempre anant sol requereix de molt de seny ja que algúns tram es fan complicats i més molls com estavan avui.

• JOPOCA Jul 31, 2022

Gràcies per ensenyar aquests corriols.