1/02/2020 Sant Pere de Torelló -Vidrà- Bellmunt- St. Pere de Torellò

Photo of1/02/2020 Sant Pere de Torelló -Vidrà- Bellmunt- St. Pere de Torellò Photo of1/02/2020 Sant Pere de Torelló -Vidrà- Bellmunt- St. Pere de Torellò

February 1, 2020
February 2020

near Sant Vicenç de Torelló, Catalunya (España)

La considero difícil, per dos trams no ciclables on cal empènyer i fins i tot carregar la bicicleta a coll. El primer tram és a la Tosca dels Degollats a la connexió entre les dues pistes. són només 500 mt. Però tan si seguiu les marques blanques i grogues del sender, com si feu la alternativa que hem buscat nosaltres, toca empènyer i en algun pas carregar-la a coll.
El segon tram és del coll d'Hi era de massa al santuari de Bellmunt. Ara són uns 600 mt que jo no veig factible fer-los a cavall. Però és que ni pujant ni baixant!. No obstant, la propera vegada mirarem de fer-los de baixada, segur que és menys feixuc.
Del Santuari a St. Pere és tot baixada per pista asfaltada, en uns 20 minuts hem baixat del santuari a l'aparcament.
Avui hem plegat d’hora, tot i haver parat uns 20 minuts a Bellmunt per fer un tallat.
Cal també tenir present que en els primers 4 km es travessa unes quantes vegades el riu Ges. Si baixa gaire ufanós, com era el cas d’avui, acabareu amb els peus ben molls, recomanable preveure calçat i mitjons de recanvi.