047 Serra de Galliners X-Trem III 28/2/21

Very difficult
February 28, 2021
February 2021

near Sant Quirze del Vallès, Catalunya (España)

Ruta habitual per Serra de Galliners però millorada respecte de l'anterior. He afegit nous trams força entretinguts. Si has de fer una "Galliners X-Trem", fes aquesta. T'agradarà.

-Ja està disponible la "054 Serra de Galliners X-Trem IV". Més divertida, tècnica i dura-

• Photo of Ramon Sanmarti
    Ramon Sanmarti Mar 20, 2021

Molt bona ruta x Galliners, això si, durilla si no portes electrica.

• SGC Mar 20, 2021

Doncs sí, Ramon Sanmarti, sembla mentida que en un pam de terreny pugui sortir una ruta tan completa, oi?
    Gràcies per comentar.

• Photo of Xbayer
    Xbayer Jul 18, 2021

L'he fet, tot i que no l'he pogut acabar és molt divertida i descobreix senders nous que no havia fet mai. Realment és tècnica i requereix d'habilitat a la bici. Enhorabona per la ruta SGC. Ben trobada!

• SGC Jul 22, 2021

Moltes gràcies pel comentari, Xbayer. Celebro que t'hagi agradat. No deixis de fer la versió X-Trem IV.