شیخ ابوالحسن به میرآباد

1969
September 21, 2016
September 2016

near Shahrak, Razavi Khorasan (Iran)

این مسیر در تاریخ 31 شهریور 95 با دوچرخه کراس کانتری توسط یک گروه 4 نفره حرفه ای طی شد
ساعت حرکت از مقابل آتش نشانی مرکزی 14:00 ساعت برگشت به شهر 17:70
بهتر است میوه ، بطری آب ، فلاکس چای ، لوازم ایمنی (کلاه،عینک،دستکش و ...) و وسایل پنچرگیری به همراه داشته باشید (درطول مسیر دو بار دچار این مشکل شدیم)
تا چشمه مسیر سر بالایی است و بهتر است چند توقف داشته و کمی آب بنوشید
در محل چشمه گند آب نزدیک به کلاته شیخ ابوالحسن خوراکی های خود را بخورید بطری های خود را توسط آب چشمه پر کنید

توجه : آب چشمه مزه خوبی ندارد اما ما با نوشیدن آن سالم مانیدم

از چشمه تا میر آباد مسیر بسیار زیبای وجود دارد که در میان آفرودبازان به جاده مرگ معروف است
این جاده خاکی پراز سرپاینی ها و سربالایی ها باشیب تند میباشد
از این رو اگر تجربه این نوع جاده را ندارید بهتر است در شیب های تند تر و یا منتهی به دره از چرخ پیاده شوید
ودر سایر شیب ها دو ترمز عقب و جلو را گرفته و از شیب لذت ببرید
پس از رسیدن به میرآباد ممکن است در راه با گروه های کوه نوردی بر بخورید پس مواظب آن ها نیز باشید