Papiol Enduro

April 16, 2017
April 2017

near Sant Feliu de Llobregat, Catalunya (España)

Tres trialeres per la zona de Papiol.

Aproximació pel riu des de Sant Feliu, un cop a Molins anem cap a Can Rabella i cap a Papiol. Avui pujo al coll (234m) directe sense passar pel coll d'en Faura, coronem Puig Madrona i primera trialera:
- TRIALERA DE PUIG MADRONA.( 1 + 2) -219m 1,6 qm. Pissarra i bosc alzines.
Aquesta trialera és doble, la primera part te un pas rar (muret de pissarra en diagonal) que amb el temps s'ha fet més fàcil. En arribar a la pista, l'atravessem i seguim per la segona part molt fácil que esdevé corriol.

Ara toca remontar fins el coll 234m. A partir d'aquí busquem l'entrada a la segona trialera, és a l'area de lleure a l'inici, tocant l'esplanada de l'ermita. De fet és un corriol:
-TRIALERA DE LA SALUT: -117m 1qm. Corriol amb poques pedres, endurero i ràpid. Entorn de pins.

Ara torno a Papiol i vaig a investigar fins la font del cossí, no hi ha sortida. Faig un bucle tonto. M'enfilo fins a can Amigonet a buscar a tercera trialera:
- TRIALERA DE CAN AMIGONET: -50m 0,5qm. Corriol pedregós. Entorn de bosc de ribera.

Torna cap a Sant Feliu per la rierada i riu amb vent a favor.