Photo ofAparcament Alabaus - Puigllançada - Coll de Pal - Refugi d'Erols - La Pobla de Lillet Photo ofAparcament Alabaus - Puigllançada - Coll de Pal - Refugi d'Erols - La Pobla de Lillet Photo ofAparcament Alabaus - Puigllançada - Coll de Pal - Refugi d'Erols - La Pobla de Lillet

October 23, 2023
October 2023

near La Molina, Catalunya (España)

Ruta de Aparcament Alabaus, ( Coll de la Creueta, La Molina ) a La Pobla de Lillet passant per:
- Costa Rasa (3.2 km). Ciclable.
- Cap de les Costes de l'Huguet (4.5 km). A peu.
- Puig Llançada (6.8 km). Iniciem baixada trialera fins corriol on flanquegem de Sur a Oest fins baixada a la carretera del Coll de Pal
- Coll de Pal (8.8 km). Iniciem tram trialer més complicat, va pel costat del torrent i es camina bastant fins que sortim de la llera i passem a corriol primer per bosc de boixos, després per bosc mixte boixos-pi roig. Ben marcat GR 4. És fantàstic l'entorn i el corriol amb passos trialers.
- Bauma Roja (11.1 km)
- Coll Roig (14.2 km), farem pista en baixada que es pot tallar per corriol en les curves tancades
- Refugi d'Erols (15.2 km), agafem puista de la dreta, puja fins el coll
- Coll de Cirera (17.7 km). Aquí comença la trialera-corriol El Trull, inici al costat de l'aveurador. ( La hem fitat )
- El Trull (19.6 km), directe fins a la Pobla, fàcil.