Vilanova del Camí - Sitges - Vilanova del Camí

Photo ofVilanova del Camí - Sitges - Vilanova del Camí Photo ofVilanova del Camí - Sitges - Vilanova del Camí Photo ofVilanova del Camí - Sitges - Vilanova del Camí

August 13, 2020
July 2020

near Vilanova del Camí, Catalunya (España)

Ruta sense cap mena de dificultat pel que fa al global de la sortida doncs per 120 Kilòmetres un desnivell acumulat d'uns 1,600 metres (desnivell real) fa que es pugui fer bé.

La tornada és una mica diferent de l'anada cosa que la fa més entretinguda perquè pujar i baixar pel mateix lloc a mi personalment sem fa pesat.

La sortida de la ruta es fa des de la localitat de Vilanova del Camí i passa pels següents pobles: Vilanova del Camí - La pobla de Claramunt - Capellades - Sant Quintí de Mediona - Puigdàlber - La Granada - Vilafranca del Penedès - Sant Miquel d'Olèrdola - Sitges. Un cop a Sitges paro a esmorzar en un dels tants bars que ens podem trobar, jo personalment ho vaig fer a la terrassa del Bar - Restaurant Can Gregori (Passeig de Vilanova núm. 41, 08870 Sitges) on la relació qualitat / preu és correcte. Un cop finalitzat l'esmorzar comencem amb la tornada passant pels següents pobles: Sant Pere de Ribes - Sant Pere Molanta - Vilafranca del Penedès - Les Cabanyes - Vilobí del Penedès - Guardiola de Font Rubí - Les Casetes d'en Raspall - Sant Quintí de Mediona - Capellades - La Pobla de Claramunt i novament a Vilanova del Camí.

La grandíssima part de la ruta transcorre per carreteres totalment secundàries on et pots arribar a trobar molt pocs cotxes, està clar que durant l'època d'estiu en aquesta ruta sempre trobaràs més cotxes que durant l'època d'hivern.