Vila, Sant Jaume, Ventosas, Torrellas de Foix, Las Masucas, Castellet, vilanova

Photo ofVila, Sant Jaume, Ventosas, Torrellas de Foix, Las Masucas, Castellet, vilanova Photo ofVila, Sant Jaume, Ventosas, Torrellas de Foix, Las Masucas, Castellet, vilanova Photo ofVila, Sant Jaume, Ventosas, Torrellas de Foix, Las Masucas, Castellet, vilanova

August 23, 2017
August 2017

near Vilanova i la Geltrú, Catalunya (España)

Bona matinal amb la flaca sortint de Vilanova en direcció cap a Castellet, passant per al pantà del Foix, Lleger, Cornudella i Sant Jaume dels Domenys, un cop aquí enfilem cap las ventoses, bonica pujada sense rampes dures, un cop coronen la pujada, comencem la baixada cap al Pla de Manlleu i aquí agafem al camí rural que ens portarà cap a Torrelles de Foix( ull al principi rampes dures i per acabar baixades fortes). Arribo a Torrelles i parada al Xullat bo, bonic i barat. La tornada Torrellas, La Bleda, Monjos, camí rural de les Masucas molt bonic, Castellet i cap a Vilanova.