Photo ofVila-real - El Clot de Borriana - L'Estany de Nules - Nules - Les alqueries - Vila-real Photo ofVila-real - El Clot de Borriana - L'Estany de Nules - Nules - Les alqueries - Vila-real Photo ofVila-real - El Clot de Borriana - L'Estany de Nules - Nules - Les alqueries - Vila-real

-32 ft
June 9, 2018
June 2018

near Vila-real, Valencia (España)

(VAL) La ruta comença a Vila-real, des d'on ens dirigim pel camí d'Almassora al camí vora riu per a seguir-lo fins el pas de la cosa. En aquest punt, ens desviem cap a la dreta i continuem tot recte fins el camí del marjalet que agafem cap a l'esquerra i seguim fins arribar al Clot de la mare de deu de Borriana. Ací, agafem el camí que voreja el Clot.

Quan es passa el Clot, es continua pel camí que va vora mar i s'arriba al port de Borriana, el qual hi ha que travessar pel carril bici i continuar tot recte seguint pels camins de vora mar.
Aquests camins, ens portaran directament a l'Estany de Nules, on es pot fer una parada per a descansar, ja que, és una zona molt agradable (igual que el Clot de Borriana).

Per a deixar l'Estany, hi ha que passar-lo i agafar el carril bici direcció Nules, el qual va en direcció contraria a la mar i pegada al canal d'aigua que alimenta l'Estany.
Aquest carril bici, acaba a Nules, on sense entrar al poble, ens desviarem a la dreta direcció Mascarell.
Una volta passat Mascarell, s'ha d'agafar el carril bici direcció Borriana i al arribar a la 4º rotonda des de Mascarell, ens desviarem a un altre carril bici direcció Les alqueries.

Al finalitzar aquest carril bici, a la primera rotonda que hi ha, agafarem la primera eixida (a la dreta mirant des del camí que venim). En aquesta eixida, es seguirá el camí direcció Castelló (aquest camí és l'antiga ruta de la Panderola que anava de Vila-real a Les alqueries). Una volta arribem a la carretera que va de Vila-real a Borriana hi ha diferents opcions per a entrar a Vila-real, cada u pot agafar la que considere millor, nosaltres vam tornar fins el pont de la gallega.

PD: L'altura no és correcta i el temps tampoc. Marca més temps ja que ens vam anar parant per a gaudir de les diferents zones, la ruta es pot fer en unes 3 hores perfectament.

------------------------------------------------------------

(CAS) La ruta comienza en Vila-real, desde donde nos dirigimos por el camino de Almassora al camino vora riu para seguirlo hasta el pas de la cosa. En este punto, nos desviamos hacia la derecha y continuamos todo recto hasta el camino del Marjalet que tomamos hacia la izquierda y seguimos hasta llegar al Clot de la mare de deu de Borriana. Aquí, tomamos el camino que bordea el Clot.

Cuando se pasa el Clot, se continúa por el camino que va al lado del mar y llega al puerto de Borriana, el que hay que atravesar por el carril bici y continuar recto siguiendo los caminos del borde del mar.
Estos caminos, nos llevarán directamente a L'Estany de Nules, donde se puede hacer una parada para descansar, ya que, es una zona muy agradable (al igual que el Clot de Borriana).

Para dejar l'Estany, hay que pasarlo y coger el carril bici dirección Nules, el cual va en dirección contraria a la mar y pegada al canal de agua que alimenta l'Estany.
Este carril bici, acaba en Nules, donde sin entrar en el pueblo, nos desviaremos a la derecha dirección Mascarell.
Una vuelta pasado Mascarell, hay que tomar el carril bici dirección Borriana y al llegar a la 4º rotonda desde Mascarell, nos desviaremos a otro carril bici dirección Les Alqueries.

Al finalizar este carril bici, en la primera rotonda que hay, tomaremos la primera salida (a la derecha mirando desde el camino que venimos). En esta salida, se seguirá el camino dirección Castelló (este camino es la antigua ruta de la Panderola que iba de Vila-real a Les alqueries). Una vez llegamos a la carretera que va de Vila-real en Borriana hay diferentes opciones para entrar en Vila-real, cada uno puede tomar la que considere mejor, nosotros volvimos hasta el puente de la gallega.

PD: La altura no es correcta y el tiempo tampoco. Marca más tiempo ya que nos fuimos parando para disfrutar de las diferentes zonas, la ruta se puede hacer en unas 3 horas perfectamente.