Photo ofVic-St Hipòlit de Voltregà-La Trona-Sta Eulàlia de Puigoriol-Perafita-St Bartomeu del Grau Photo ofVic-St Hipòlit de Voltregà-La Trona-Sta Eulàlia de Puigoriol-Perafita-St Bartomeu del Grau Photo ofVic-St Hipòlit de Voltregà-La Trona-Sta Eulàlia de Puigoriol-Perafita-St Bartomeu del Grau

June 17, 2019
June 2019

near Vic, Catalunya (España)

Ruta feta el Juny de 2019:
És una altra de les múltiples combinacions que es poden fer en bici de carretera per la comarca del Lluçanès. Després de l'atractiva pujada a la Trona, continuem per la carretera coneguda amb el nom de "la costa dels gats", que ens porta fins a Santa Eulàlia de Puigoriol. Tot seguit, tram de pla baixada fins a la carretera C-62. Curta pujada i trencall a l'esquerra per anar a Perafita. Des de Perafita, gairebé deu quilòmetres de carretera trenca cames i baixada ràpida final des de Sant Bartomeu.

Bona ruta!!!

Vic, poligon Mas Beuló

• Photo of ratillaman
    ratillaman Jun 19, 2019

Molt recomanable, sobretot el tram fins a Santa Eulàlia. Gràcies per compartir.