Photo ofVic-Sant Hipòlit de Voltregà-La Trona-Sant Boi de Lluçanès-Sant Bartomeu del Grau-Sant Julià de Sassorba Photo ofVic-Sant Hipòlit de Voltregà-La Trona-Sant Boi de Lluçanès-Sant Bartomeu del Grau-Sant Julià de Sassorba Photo ofVic-Sant Hipòlit de Voltregà-La Trona-Sant Boi de Lluçanès-Sant Bartomeu del Grau-Sant Julià de Sassorba

May 1, 2019
April 2019

•   5 2 Reviews

near Vic, Catalunya (España)

Clàssica ruta des de Vic fins al Lluçanès. Ascendim la coneguda pujada de la Trona i ens mantenim per l'altiplà en suaus puja i baixa fins a Sant Bartomeu del Grau. Comencem el descens però ens desviem cap a Sant Julià de Sassorba connectant amb l'antiga carretera d'Olost. Des de l'ermita fins a baix està asfaltat de nou. Retornem a Vic per l'Hostal nou i l'oest de la ciutat.

Ermita de Sant Julià de Sassorba

Vic, inici de la ruta

• Photo of ratillaman
    ratillaman May 27, 2019

Ruta realitzada pel grup a l'abril de 2019, un dia de pluja i molt tapat.

• Photo of JM Ruicar
    JM Ruicar Jul 16, 2023

Muy buena m ha gustado

• Photo of Guillem Plans
    Guillem Plans Jul 16, 2023

Hola JM Ruicar,
    Moltes gràcies pel teu comentari i valoració de la ruta.