Vic-Romegats-Seva-Tona-Malla-Manlleu-Roda de Ter

Photo ofVic-Romegats-Seva-Tona-Malla-Manlleu-Roda de Ter Photo ofVic-Romegats-Seva-Tona-Malla-Manlleu-Roda de Ter Photo ofVic-Romegats-Seva-Tona-Malla-Manlleu-Roda de Ter

May 23, 2019
May 2019

near Vic, Catalunya (España)

De Vic ens dirigim a Sant Julià de Vilatorta i tot seguit fins a Romegats amb la seva "casilla" característica. Ràpid descens fins a la Fullaca i tot seguit continuem per la carretera reformada de nou que porta a Viladrau. Passem per Mas d'Osor i Mas Vidal on ens desviem cap a Seva. Després d'ascendir fins a Sobrevia baixem cap a Seva i Sant Miquel de Balenyà.
Continuem cap a Tona i ens retrobem de nou amb la pujada, forta en el seu inici als carrers de la vila. Quan sortim del poble el traçat es torna més suau però sempre en pujada i sense descans fins al trencall de la carretera de Collsuspina. Tornem a baixar de nou fins a Malla, Vic i Sant Hipòlit de Voltregà en un llarg tram en general planer però exposat al vent, que a les tardes bufa amb força. A Sant Hipòlit canviem de direcció i el vent ens ajuda una mica més fins a Manlleu i Roda. La tornada cap a Vic la fem de forma molt ràpida amb el fort vent a favor que agraïm moltíssim.

Bona ruta!!!

Vic

• Photo of miradd
    miradd May 31, 2019

Descarregada al garmin per fer-la dema, 😆 gràcies Guillem.

• Photo of Guillem Plans
    Guillem Plans May 31, 2019

Hola miradd,
    Moltes gràcies pel comentari i la valoració!
    Espero que t'ho passis bé!