Vic-Folgueroles-La Mina-Vilanova de Sau-Bojons-Seva-Tona

Photo ofVic-Folgueroles-La Mina-Vilanova de Sau-Bojons-Seva-Tona Photo ofVic-Folgueroles-La Mina-Vilanova de Sau-Bojons-Seva-Tona Photo ofVic-Folgueroles-La Mina-Vilanova de Sau-Bojons-Seva-Tona

September 21, 2018
September 2018

•   5 2 Reviews

near Vic, Catalunya (España)

Sortim de Vic pel polígon i pedalem en direcció a Roda de Ter. Ens desviem cap a Tavèrnoles, sense arribar-hi per continuar cap a Folgueroles.
Creuem la vila i prenem la carretera fins a Vilanova de Sau passant pel Coll-Tunel de la Mina.
Tot seguit, seguim una carretera estreta però perfectament asfaltada en pujada amb una forta rampa abans de trobar la desviació a l'esquerra cap al Pont de Malafogassa.
Arribem al Pont després d'una forta baixada, creuem el càmping i continuem seguint el curs fluvial en un puja i baixa fins al veinat de Bojons. Connectem amb l'antiga carretera de Sant Hilari en una marcada paella. Continuem en direcció a Sant Sadurní d'Osormort i tot seguit en pujada en paral·lel a l'eix transversal.
Seguim cap al Pont de Fàbregues després de la rotonda i en suau pujada fins a la desviació de Taradell. Continuem fins a Seva i tot seguit fins a Tona. Retornem a Vic per carreteretes asfaltades i molt tranquil·les lluny de la C-17.

Bona ruta!!!

Feta!!!

• Photo of ricard1234
    ricard1234 Mar 28, 2022

Espectacular com totes les d en Guillem!

• Photo of Guillem Plans
    Guillem Plans Mar 28, 2022

Hola Ricard,
    Moltes gràcies pel comentari i la valoració.