Tromeđa, Triplex (Srbija, Rumunija, Mađarska)

Photo ofTromeđa, Triplex (Srbija, Rumunija, Mađarska) Photo ofTromeđa, Triplex (Srbija, Rumunija, Mađarska) Photo ofTromeđa, Triplex (Srbija, Rumunija, Mađarska)

May 30, 2015
May 2015

near Palić (Serbia)

Na tromeđi gore pomenute tri države ovog vikenda otvoren je privremeni granični prelaz što je bio dobar motiv da se biciklima zaputimo do sela Rabe odakle smo nastavili do mesta gde su pogranični organi tri države privremeno otvorili granične prelaze.

Put je vodio od dogovorenog mesta kod auto salona Hermes na Paliću gde se okupilo nas šestoro. Nastavili smo ka Kanjiži gde se ispred zgrade opštine okupio poveći broj biciklista. Sledeći priključak je bio u Novom Kneževcu odakle smo nastavili putem ka Banatskom Aranđelovu. Grupa je u tom momentu bila sastavljena od 74 biciklista, prilično velika i šarenolika grupa. Koliko je kome prijao nametnuti tempo vožnje ne znam, nama je manje više smetalo prečesto zastajkivanje ali s obzirom na veličinu grupe to je bilo neophodno.

Granicu smo prešli iz pravca Srbije ka Rumuniji gde smo se uputili u prvo selo Beba Veche, udaljeno 3 km od granice. Nakon kraćeg odmora i ispijenog rumunskog piva vratili smo se ka graničnom prelazu i prešli u Mađarsku. Putem kroz njive smo došli do sela Kubekhaza odakle smo asfaltniranim putem krenuli ka Segedinu.

U Segedinu smo naspravili manju pauzu pa smo preko Roszke nastavili ka Morahalomu. Iza nas je bilo više od 110 kmi polako nas je sustizao umor. Iz nepoznatih razloga snimak trase koji je rađen mobilnim telefonom je ovde zaustavljen (nakon 114 pređenih km) tako da preostalih 24 km puta preko graničnog prelaza Ašothalom-Bački Vinogradi do kuće na Paliću nije snimljen.

Prva ozbiljnija vožnja ove godine, s obzirom na dužinu više nego odlično.

Napomena: trek je snimljen telefonom pa ni visinska razlika i nadmorska visina nije tačna, dužina jeste i trek je iz nepoznatih razloga prekinut na 114. km u mestu Morahalom 24 km pre cilja