Tourmalet. Face to Face. (Sainte-Marie-de-Campan i Luz-Saint-Sauveur)

Photo ofTourmalet. Face to Face. (Sainte-Marie-de-Campan i  Luz-Saint-Sauveur) Photo ofTourmalet. Face to Face. (Sainte-Marie-de-Campan i  Luz-Saint-Sauveur) Photo ofTourmalet. Face to Face. (Sainte-Marie-de-Campan i  Luz-Saint-Sauveur)

July 27, 2014
July 2014

near Cabadour, Midi-Pyrénées (France)

Vàrem fer la ruta Sainte-Marie-de-Campan fins al Cim del Tourmalet passant per La Mongie i com que el dia era fabulós decidirem baixar fins a Luz-Saint-Sauveur per així aprofitar el dia i fer el Tourmalet per les dues cares.

Al meu entendre per al costat de Luz-Saint-Sauveur és un pelet més dur però si fa o no fa ve a ser el mateix, una característica del Tourmalet per ambdós costats és el fet que és un port que no te descansos, sempre va fer amunt amb desnivells entre el 7 i el 10 % i cap rampa supera el 13%.

• Photo of jarcass
    jarcass Jul 16, 2018

hola jordi,
    quina cara és més maca per pujar, per vistes o per l'estat de la carretera,...quina aconselles per pujar? gràcies

• Photo of Jordi Bielsa
    Jordi Bielsa Jul 16, 2018

Ostres ja fa anys d'això. Per Sant Luz O recordo molt maco, per Sant Marie és també increïble al passar l'estació d'esquí. Uff no t'ho sabria dir. 😌😉

• Photo of jarcass
    jarcass Jul 16, 2018

ok, gràcies. Vol dir que és maco per tots dos costats. ;-)