Photo ofTour Du Lord ET 5. Rasos de Paguera - Coll de Pradell - Coll de Josa del Cadi - Coll de Port Photo ofTour Du Lord ET 5. Rasos de Paguera - Coll de Pradell - Coll de Josa del Cadi - Coll de Port Photo ofTour Du Lord ET 5. Rasos de Paguera - Coll de Pradell - Coll de Josa del Cadi - Coll de Port

August 10, 2020
August 2020

•   5 2 Reviews

near Sant Llorenç de Morunys, Catalunya (España)

Ruta molt maca i exigent. A 7 o 8 kms de Sant Llorenç anant per la carretera de la mina, es desvia a l'esquerra per un camí de terra per iniciar la pujada a Rasos. Hi ha un parell de punts que pot relliscar la roda i cal fer a peu, pero la resta es puja be. Ens uns kms ja es trabsforma en asfalt i poasem pel Pi de les Tres Branques i arribem a la carretera que puja a Rasos, cap al Km5, es a dir que queden 8 mes de pujada. Un cop fet Rasos, be l'altre Sterrato. EN aquest cas comença una mica dret i pedrotes grans, pero al cap d'uns metres ja es pot fer amb la bici. Amb certa habilitat es pot fer gairebe tot pujat, fins que arribem a un sprats molt macus a on ja trobem l'asfalt. Es la zona de Peguera. D'aquí anem a buscar ja la pujada al Call de Pradell. Aquesta pujada es dura, pero curta tot i així has de suar per superar-ho. Despres a disfrutar del pla i baixada fins a Gosol. Allà trobareu una font a l'entrada del poble i un altre just a la plaça més centrica. Deixem Gosol i toco pujar direcció Josa del Cadí, la pujada es suau i es fa be, amb bon asfalt. D'aquí mega baixada cap a Tuixent i després, iniciem Coll de Port, uns 8kms que es fan be, ja que el desnivell es constant i no massa elevat. Està clar que depen en les condicions que arrivis en aquest punt es pot fer mes dur, pero no es un port complicat. Un cop a dalt, mega baixada fins a la Coma i a Sant Llorenç. (Un parell de repetxons arribant a Sant LLorenç...pero vaja..)

• Photo of abe6
    abe6 Apr 3, 2021

tot ok. l,esterrato una mica complicat, pero es pot fer.

• hostalatí Jun 4, 2022

Es pateix als trams no asfaltats....x un moment he pensat q l track era d gravel...xo en total com a molt 4 km...d 98....molt maca

• Photo of Mariocant
    Mariocant Jun 4, 2022

Aquest sterrato en 5 estrelles, pero val la pena, per poder creuar a l'altra cara de la muntanya