Tour del Montseny i Turó de l'Home

September 2, 2013
September 2013

•   4.3 1 review

near Vic, Catalunya (España)

En primer lloc cal remarcar que la ruta està feta en un temps en moviment d'aproximadament 5 hores amb una llarga pausa, per dinar. Es tracta d'una bonica volta pel Massís del Montseny amb una certa duresa provocada per l'ascens extra al Turó de l'Home. Aquest cop he obtat per fer-la en aquest sentit per tal de poder encadenar una pujada, la segona després de Collformic, de més de mil metres de desnivell i amb pocs descans. Malgrat no trobar rampes extremes, si no es dosifiquen les forces, podem acavar ben arreglats i convertir la pujada al Turó en una eternitat.
Destacar que, trencant la soletat, vaig fer l'ascens al Turó de l'Home amb l'agradable companyia d'un altre ciclista de Xerta, en Landerx. Des d'aquí, una forta abraçada!

Atenció! trencant

Viladrau

• Photo of jlmedina
    jlmedina Apr 18, 2015

Uff!! Deu ni dó la pujadeta al Turó de l'Home!! És molt llarga i constant!!.
    Cal dir que l'últim tram d'anar i tornar a Turó, te trams amb l'asfalt en mal estat. Tot i això, val la pena pujar-hi. Vistes espectaculars!!

• Photo of Guillem Plans
    Guillem Plans Oct 15, 2016

Gràcies per valorar la ruta jlmedina!