Tastet de la Serra D'Espadan

December 11, 2017
December 2017

near Geldo, Valencia (España)

Ruta curta però dura pel Parc Natural de la Serra d'Espadan.

El primer port, Coll d'Eslida, per aquesta banda on pugem és preciós! Carretera recargolada com poques, incloent, al començament del port un nus de corbata xulíssim!! Alerta però, perquè el túnel no està il.luminat i no es veu res per uns moments, i si porteu ulleres de sol, llavors a les fosques total; per sort, la carretera està en perfecte estat, així que endavant i sense por.

el segon port també és molt maco. La carretera no està en el seu millor estat però es pot rodar perfectament. Carretera molt estreta i sense gens de trànsit. Alerta amb la primera part de la baixada d'aquest port perquè l'asfalt està igual que en la pujada, però amb la velocitat es torna més perillosa. A més, tot sovint es troben pinyes i pedres al mig de la carretera. La segona part l'asfalt està en perfecte estat i la baixada es disfruta molt.

Una ruta ideal si no es té gaire temps però es vol fer un bon entrenament.

El desnivell no és real, doncs a mi el Garmin em va marcar 1080m+.

Poso dificultat "Moderat" pel denivell, doncs gairebé 1100m+ en poc més de 50km, penso que és una ruta dura!