Szelmalom 30 (2015)

June 27, 2015
June 2015

near Ipardűlő, Csongrád (Magyarország)

Biciklistička akcija u mestu Kiskundorozsma, Mađarska, predgrađe Segedina.
Do starta je trebalo prevaliti put dug 42 km od kuće, toliko i nazad, naravno sve biciklom. To je bio isključivi razlog što smo se odlučili učestvovati samo na turi dugoj 36 km (Szelmalom 30).
Trojka sastavljena od dva Vukmanova, Dejana i mene i Borisa Kopilovića (neformalno udruženje građana u osnivanju "Leva pedala") putem preko GP Bački Vinogradi za nešto manje od dva i po sata stigla je na odredište

Sama vožnja na akciji se svodi na vožnju od starta preko sela Zsombo do sela Forraskut gde je bila prva kontrolna tačka. Dalje se vozi ka selu Bordany gde je bila druga KT. Preostalo je da se nastavi putem ka Kiskundorozsmi i cilju.
Celo vreme se vozi asfaltom, biciklističkim stazama ili slabo prometnim putevima. Ništa posebno atraktivno ali to nam nje smetalo da uživamo.
Na cilju smo nagrađeni diplomom i bedžom, besplatnim ručkom i žutim reflektujućim prslukom sa logom sponzora

Nakon kraćeg odmora krenuli smo (priznajem dosta nevoljno) istim putem kući i tako prevezli još 42 km ili ukupno 120 km. Naravno kilometraža je nešto veća za Borisa i Dejana već prema tome gde im je mesto prebivališta.

Današnja vožnja je bila dobra priprema za predstojeće aktivnosti.