Photo ofSt. Llorenç de Morunys - La Coma - Cal Fité - Tuixent - La Vansa - l'Estivella - Port del Comte - St. Llorenç de Morunys Photo ofSt. Llorenç de Morunys - La Coma - Cal Fité - Tuixent - La Vansa - l'Estivella - Port del Comte - St. Llorenç de Morunys Photo ofSt. Llorenç de Morunys - La Coma - Cal Fité - Tuixent - La Vansa - l'Estivella - Port del Comte - St. Llorenç de Morunys

Very difficult
August 27, 2023
August 2023

near Sant Llorenç de Morunys, Catalunya (España)

TOUR DU LORD 2023
STAGE 3 (Cal Fité) + STAGE 4 (Les Deux Alps Du Lord) ultrapepin

Avui optem per ajuntar dos recorreguts que ens proposen els artistes del Tour du Lord, farem una ruta circular on nosaltres hem optat per sortir des de davant el càmping Morunys. Sortirem direcció la Coma, on un cop sortim de la població i passem el desviament de les Fonts del Cardener trobarem un trencant a mà dreta on començarem la primera pujada en condicions del dia, a Cal Fité, no és massa llarga, amb un % important i amb només 2 o 3 punts de descans, bon lloc per començar a posar les cames a to. Un cop a dalt desfarem el camí per tornar a sortir a la carretera C-462 i ara si, enfilem direcció al Coll de Port per després acabar d'arribar a l'estació d'esquí de Tuixent - La Vansa, uns minuts per recuperar forces, admirar el paisatge i directes a buscar la tercera pujada del dia. Tornarem a desfer un tros del camí, primer fins al Coll de Port per tornar a agafar la C-462 i baixar fins al desviament a mà dreta direcció al Port del Comte aquí haurem d'anar alerta amb els horaris, ja que és una zona bastant exposada al sol. I no penseu que serà fàcil perquè a partir del trencant a l'Estivella on abans passarem pel costat del camp de golf tot és posa més interessant, es nota molt el % i els metres positius que tenim acumulats a les cames. Un cop a dalt l'aparcament de l'Estivella aprofitarem per gaudir del paisatge, si encara han quedat forces! Ara ja sí que podríem dir que el més dur estar fet, anirem a buscar la carretera que va cap a Port del Comte i d'aquí seguirem direcció a Coll de Jou on abans de coronar el coll ja girarem a l'esquerra per agafar la carretera LV-4241 i baixar cap a Sant Llorenç de Morunys on podrem parar a fer una bona hidratació per acabar de fer els 2 quilòmetres que ens falten per arribar al càmping Morunys! Molt bona ruta, salut i quilòmetres!

PictographCar park Altitude 0 ft

Aparcament AC

Aparcament

Punt d'informació

Xurreria Coll de Jou

Oberta els caps de setmana!