Σοφικό - Αγγελόκαστρο - Αγιονόρι - Αθίκια

Photo ofΣοφικό - Αγγελόκαστρο - Αγιονόρι - Αθίκια Photo ofΣοφικό - Αγγελόκαστρο - Αγιονόρι - Αθίκια Photo ofΣοφικό - Αγγελόκαστρο - Αγιονόρι - Αθίκια

February 1, 2018
February 2018

near Galatáki, Peloponnese (Greece)

Εξόρμηση στα σύνορα της Κορινθίας με την Αργολίδα απολαυστική, με αξιοσημείωτη ανηφόρα (χωρίς να έχει ανάβαση σε κάποιο βουνό) και μεγάλη ποικιλία. Έρημοι επαρχιακοί δρόμοι μέσα σε ελαιώνες, μικρά φαράγγια, μικρά καταπράσινα οροπέδια, χωριά χτισμένα αμφιθεατρικά, δύο χωριά με φρούρια και πάρα πολλά ξωκλήσια. Η πλήρης διαδρομή είναι: Γαλατάκι – Ρυτό – Σοφικό – Αγγελόκαστρο – Λίμνες – Αγιονόρι – Κλενιά – Καμαρέτα – Αθίκια – Γαλατάκι.
Περισσότερα: https://dboskovits.blogspot.gr/2018/02/blog-post.html

tsoutseos Feb 3, 2018

Είναι εξαιρετικές οι διαδρομές που κάνεις. Απορώ ωστόσο πως τις βρίσκεις;

Εξαιρετική διαδρομή.

• Photo of dbos
    dbos Feb 3, 2018

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
    Το σημείο αναφοράς της κάθε διαδρομής είναι ή κάποιο χωριό ή κάποιο βουνό ή κάποιο αξιοθέατο που θέλω να επισκευθώ ή τέλος μου είναι γνωστή και αγαπημένη η τοποθεσία από προηγούμενες επισκέψεις και θέλω να την εξερευνήσω περισσότερο.
    Το έναυσμα (για το σημείο αναφοράς) το παίρνω, είτε από αυτό το site (wikiloc) που είναι θυσαυρός από διαδρομές (τα δύο τελευταία χρόνια όμως έχουν μειωθεί απελπιστικά), είτε από το ποδηλατικό forum www.cyclist-friends.gr είτε από το site www.topoguide.gr/index.php (επιλέγεις περιοχές..) και τέλος από τα ποδηλατικά site ή ακόμα και το facebook.
    Στη συνέχεια σχεδιασμός στο toponavigator και το www.gpsies.com. Χιλιόμετρα - Υψομετρικές - Κλίσεις - Χρόνοι , όλα παίζουν ρόλο.
    Πρώτα ο Θεός, να είμαστε καλά, να γνωρίζουμε τα όμορφα μέρη της Ελλάδας...

tsoutseos Feb 3, 2018

Σε ευχαριστώ πολυ΄για την απάντηση. Το TopoNavigator το χρησιμοποιούσα και εγώ πολύ πριν μια δεκαετία περίπου μαζί με ένα GPS της Garmin. Τώρα νομίζω ότι η version που έχω δεν τρέχει σε Win10. Θα σου στείλω email από το G+

...συνεχίζω εδώ γιατί δεν βρήκα το mail σου στο G+. Στο Garmin Edge C που είχα ανέβαζα μια σχεδιασμένη διαδρομή μέσω το TopoNavigator και μετά την ακολουθούσα. Με τα κινητά που τώρα χρησιμοποιούμε ως επι τω πλείστον πώς μπορείς να κάνεις το αντίστοιχο; Έχεις να προτείνεις κάποια προγράμματα; Αν σε διευκολύνει το email μου είναι tsoutseos_at_gmail.com
    Ευχαριστώ
    Θανάσης

• Photo of dbos
    dbos Feb 4, 2018

Το gps μου είναι ένα παλιό Garmin eTrex Vista και συνεργάζεται μια χαρά με το toponavigator.
    Tο gpsies.com παίζει και σε υπολογιστή και υπάρχει αντίστοιχη εφαρμογή σε κινητό. Και σχεδιάζεις και ακολουθείς και έχει live tracking.
    Αλλο καλό είναι το Maps της Google που υπάρχει στα κινητά.
    Δεν μπορώ να σε βοηθήσω παραπάνω, γιατί δεν χρησιμοποιώ κινητό στις διαδρομές μου.
    Καλές διαδρομές.

tsoutseos Feb 4, 2018

Τώρα που το λες και το δικό μου είναι το eTrex Vista C. Το έχω αφήσει 2-3 χρόνια στην άκρη. Μου δίνεις έναυσμα να το ξαναβάλω μπροστά. Σε ευχαριστώ για την απάντηση και την έμπνευση!