Photo ofSanta Cristina d'Aro+Llagostera+Caldes de Malavella+Riudellots de la Selva+Viloví d'Onyar+Aiguaviva+Fornells de la Selv+Quart Photo ofSanta Cristina d'Aro+Llagostera+Caldes de Malavella+Riudellots de la Selva+Viloví d'Onyar+Aiguaviva+Fornells de la Selv+Quart Photo ofSanta Cristina d'Aro+Llagostera+Caldes de Malavella+Riudellots de la Selva+Viloví d'Onyar+Aiguaviva+Fornells de la Selv+Quart

August 1, 2021
June 2021

near Fanals d'Aro, Catalunya (España)

Ruta molt rodadora per carreteres molt tranquil·les, bé nomes hi ha un tram mes feixuc, us ho explico a la ressenya. Ideal per rodar en grup amb la teva colla.

Iniciem la ruta a Santa Cristina d'Aro per anar a buscar la carretera cap a Romanya de la Selva. Nomes girar a l'esquerra per aquesta carretera, poc mes endavant començara la primera pujada suau, fins arribar al a cruïlla. En aquesta cruïlla girem a l'esquerra de baixada per una carretera local i molt tranquil·la per on arribarem a Llagostera sense fer molt esforç.

Continuarem cap a Caldes de Malavella però just abans d'entrar a la població girem a la dreta en direcció a Sant Andreu Salou per on passarem per un tram molt local i amb punts que estat encimentat en comptes d'asfaltat.
Arribarem a una carretera mes principal on girem a l'esquerra en direcció a Riudellots de la Selva i seguirem fins just abans d'arribar a Vilobí d'Onyar. Tot el recorregut fens fins ara , excepte el tros encimentat es ideal per per fer-ho en grupeta per poder mantenir una bon ritme de pedalada.

Abans d'entrar a la població girem a la dreta per una carretera que ens portarà a Aiguaviva passant per Salitja. En aquest tram trobarem que deixa de ser tant rodador i ja comença a pujar una mica, sempre molt suau.
Arribarem a Aiguaviva baixant per una carretera en molt bon estat i a la sortida seguirem les indicacions per anar a Fornells de la Selva i a continuació Quart. Aquest tram transcorre per carreteres locals i molt tranquil.les, també estretes i en el ferm no esta perfecte.

I tal com us deia a l'inici de la ressenya hi ha un tram que no es tant tranquil com fins tot el recorregut fet fins ara. Des de Quart a molt a prop de Llagostera es fa per la carretera C65 que es bastant transitada, especialment durant el bon temps. En total seran un 10km amb transit, afortunadament hi ha un arcen ampli i net per on es pot rodar fàcilment i amb seguretat. la majoria de vehicles son respectuositat però ja sabem que sempre hi ha algun impresentable al volant.

Deixem aquest tam tant poc agraït al trencall de Llagostera per també anirem nosaltres però sortim per una carretera local i interior molt tranquil·la que ens portarà de nou a la carretera de Romanya de la Selva per on iniciàvem la ruta. Ara bé, si a l'inici era plana o de baixada ara es al reves i no serà tant còmode de fer, especialment la part final abans d'arribar a la cruïlla que baixa fins Sant Cristina perquè els darrer 1kmm es de pujada i segurament la mes forta de tota la ruta..

Arribats a la cruïlla girem a la dreta i tot de baixada fins el pla de Santa Cristina on nosaltres sempre parem a Cal Fran per fer el vermut perquè ens tracten molt be i a bon preu.

Salut i força pedals

________________________________________________________________________________________

Ruta muy rodadora por carreteras muy tranquilas, bien sólo hay un tramo mes pesado, os lo cuento a la reseña. Ideal para rodar en grupo con tu grupo.

Iniciamos la ruta en Santa Cristina de Aro para ir a buscar la carretera hacia Romagna de la Selva. Solamente girar a la izquierda por esta carretera, poco mas adelante comenzara la primera subida suave, hasta llegar al cruce. En este cruce giramos a la izquierda de bajada por una carretera local y muy tranquila por donde llegaremos a Llagostera sin hacer mucho esfuerzo.

Continuaremos hacia Caldes de Malavella pero justo antes de entrar a la población giramos a la derecha en dirección a Sant Andreu Salou por donde pasaremos por un tramo muy local y con puntos que estado de cemento en vez de asfaltado.
Llegaremos a una carretera mes principal donde giramos a la izquierda en dirección a Riudellots de la Selva y seguiremos hasta justo antes de llegar a Vilobí d'Onyar. Todo el recorrido fens hasta ahora, excepto el trozo de cemento es ideal para para hacerlo en grupeta para poder mantener una buen ritmo de pedaleo.

Antes de entrar a la población giramos a la derecha por una carretera que nos llevará a Aiguaviva pasando por Salitja. En este tramo encontraremos que deja de ser tanto rodador y ya empieza a subir un poco, siempre muy suave.
Llegaremos a Aiguaviva bajando por una carretera en muy buen estado y en la salida seguiremos las indicaciones para ir a Fornells de la Selva y luego Cuarto. Este tramo transcurre por carreteras locales y muy tranquilas, también estrechas y en el firme no está perfecto.

Y tal como os decía al inicio de la reseña hay un tramo que no es tan tranquilo como hasta todo el recorrido hecho hasta ahora. Desde Cuarto a muy cerca de Llagostera se hace por la carretera C65 que es bastante transitada, especialmente durante el buen tiempo. En total serán un 10km con tránsito, afortunadamente hay un arcen amplio y limpio por donde se puede rodar fácilmente y con seguridad. la mayoría de vehículos son respetuosidad pero ya sabemos que siempre hay algún impresentable al volante.

Dejamos este tam tan poco agradecido el desvío de Llagostera para también iremos nosotros pero salimos por una carretera local e interior muy tranquila que nos llevará de nuevo a la carretera de Romaña de la Selva por donde iniciábamos la ruta. Ahora bien, si al inicio era plana o de bajada ahora es al reves y no será tan cómodo de hacer, especialmente la parte final antes de llegar al cruce que baja hasta San Cristina para que los último 1kmm es de subida y seguramente la mas fuerte de toda la ruta ..

Llegados al cruce giramos a la derecha y todo de bajada hasta el plan de Santa Cristina donde nosotros siempre paramos en Cal Fran para hacer el aperitivo que nos tratan muy bien y a buen precio.

Salud y fuerza pedales

Salud y fuerza pedales

Parcours très roulant sur des routes très calmes, eh bien il n'y a qu'un tronçon plus lourd, je vous le dirai dans la revue. Idéal pour le tir de groupe avec votre gang.

Nous commençons la route à Santa Cristina d'Aro pour trouver la route de Romanya de la Selva. Il suffit de tourner à gauche sur cette route, un peu plus loin vous entamerez la première montée douce, jusqu'au croisement. À ce carrefour, nous tournons à gauche sur une route locale et très calme où nous atteindrons Llagostera sans trop d'effort.

Nous continuerons vers Caldes de Malavella mais juste avant d'entrer dans la ville, nous tournons à droite vers Sant Andreu Salou où nous passerons par une section très locale avec des points qui ont été cimentés au lieu d'être pavés.
Nous atteindrons une route principale où nous tournons à gauche en direction de Riudellots de la Selva et nous continuerons jusqu'à juste avant d'atteindre Vilobí d'Onyar. Tout le parcours a été fait jusqu'à présent, à l'exception de la pièce cimentée, qui est idéale pour le faire en groupe afin que vous puissiez maintenir un bon rythme de vélo.

Avant d'entrer dans la ville, nous tournons à droite sur une route qui nous mènera à Aiguaviva via Salitja. Dans cette section, nous constaterons qu'il n'est plus aussi roulant et commence déjà à monter un peu, toujours très doucement.
Nous arriverons à Aiguaviva en descendant une route en très bon état et à la sortie nous suivrons les indications pour aller à Fornells de la Selva puis à Quart. Cette section se déroule sur des routes locales et très calmes, également étroites et sur l'entreprise n'est pas parfaite.

Et comme je vous l'ai dit au début de l'examen, il y a un tronçon qui n'est pas aussi calme que même l'ensemble du parcours effectué jusqu'à présent. De Quart à tout près de Llagostera se fait par la route C65 qui est assez fréquentée, surtout par beau temps. Au total, ce sera un 10 km avec transit, heureusement il y a une arche large et propre où vous pouvez rouler facilement et en toute sécurité. la plupart des véhicules sont respectueux mais nous savons déjà qu'il y a toujours quelqu'un d'impensable au volant.

Nous quittons ce tam si ingrat à la bifurcation de Llagostera mais nous irons aussi mais nous partons par une route locale et intérieure très calme qui nous ramènera à la route de Romanya de la Selva où nous avons commencé la route. Maintenant, si au début c'était plat ou en descente maintenant c'est l'inverse et ce ne sera pas si confortable à faire, surtout la dernière partie avant d'atteindre le carrefour qui descend à Sant Cristina car le dernier 1 km est en montée et sûrement le plus fort de tout le parcours ..

Arrivés au carrefour nous tournons à droite et descendons vers la plaine de Santa Cristina où nous nous arrêtons toujours à Cal Fran pour faire du vermouth car nous sommes très bien traités et à bon prix.

Pédales de santé et de force

Very rolling route on very quiet roads, well there is only a heavier stretch, I'll tell you in the review. Ideal for group shooting with your gang.

We start the route in Santa Cristina d'Aro to find the road to Romanya de la Selva. Just turn left onto this road, a little further on you will start the first gentle climb, until you reach the crossroads. At this crossroads we turn left down a local and very quiet road where we will reach Llagostera without much effort.

We will continue towards Caldes de Malavella but just before entering the town we turn right towards Sant Andreu Salou where we will pass by a very local section with points that have been cemented instead of paved.
We will reach a main road where we turn left towards Riudellots de la Selva and we will continue until just before reaching Vilobí d'Onyar. The whole route has been done so far, except for the cemented piece, which is ideal for doing it in groups so that you can maintain a good cycling rhythm.

Before entering the town we turn right onto a road that will take us to Aiguaviva via Salitja. In this section we will find that it is no longer so rolling and already begins to climb a little, always very smooth.
We will arrive at Aiguaviva going down a road in very good condition and at the exit we will follow the indications to go to Fornells de la Selva and then Quart. This section runs on local and very quiet roads, also narrow and on the firm is not perfect.

And as I told you at the beginning of the review there is a stretch that is not as quiet as even the whole route done so far. From Quart to very close to Llagostera is done by the C65 road that is quite busy, especially during good weather. In total they will be a 10km with transit, fortunately there is a wide and clean arch where you can roll easily and safely. most vehicles are respectful but we already know that there is always someone unthinkable behind the wheel.

We leave this tam so ungrateful at the turnoff of Llagostera but we will also go but we leave by a very calm local and inner road that will take us back to the road of Romanya de la Selva where we started the route. Now, if at the beginning it was flat or downhill now it's the other way around and it won't be so comfortable to do, especially the final part before reaching the crossroads that goes down to Sant Cristina because the last 1kmm is uphill and surely the strongest of the whole route ..

Arriving at the crossroads we turn right and go downhill to the plain of Santa Cristina where we always stop at Cal Fran to make vermouth because we are treated very well and at a good price.

Health and strength pedals

PictographProvisioning Altitude 118 ft

Cal Fran

Cal_Fran

• Photo of Tarres
    Tarres Jul 17, 2023

Gràcies per aplaudir la ruta!!!!