Sant Llorenç del Munt

August 24, 2022
August 2022

near Matadepera, Catalunya (España)

Clàssica volta al massís del Sant Llorenç del Munt i del Moncau, per ctra tranquil.les i amb poca circulació. Sortida del N de Terrassa i per un carril bici arribar fins l'entrada de Matadepera. Des d'allí agafar la ctra que puja fins el coll d'Estenalles, pujada suai i tranquil-la, sense cap rampa forta, llevat d'una clàssica doble volta semi paella que es fa molt bé. Baixada per la cara N amb algun revolts marcats fins el trencall de Mura a l'esquerra. Uns metres més enllà surt a la dreta una ctra forestal encimentada, la famosa V, que cal agafar. Baixar fins creuar el torrent i començar una pujada mitjana fins arribar a la ctra de Calders a Sant Llorenç. Seguir per aquesta crta a la dreta fins el coll, deixar a l'esquerra el trencall a Granera, anar baixant fins Sant Llorenç Savall, trencar a la dreta i fer tota la ctra fins Castellar del Vallès, on s'agafa a la dreta la ctra cap a Matadepera i Terrassa, en suau però constant pujadeta.
Volta bonica, tranquil-la, ideal per entrenament o fer una matina, sense cap dificultat ni rampa excessivament forta, amb asfalt en bon estat en general.