Photo ofSant Llorenç de Morunys - Tuixent La Vansa - Port del Compte - Sant Llorenç de Morunys. Tour du Lord Photo ofSant Llorenç de Morunys - Tuixent La Vansa - Port del Compte - Sant Llorenç de Morunys. Tour du Lord Photo ofSant Llorenç de Morunys - Tuixent La Vansa - Port del Compte - Sant Llorenç de Morunys. Tour du Lord

September 24, 2020
July 2020

near Sant Llorenç de Morunys, Catalunya (España)

Ruta circular amb dues ascencions als "Deux Alps du Lord".
Sortim de Sant Llorenç de Morunys, passem per La Coma, arribem al Coll de Port, pujem a Tuixent La Vansa i després desfem uns quilòmetres per acabar pujant al Port del Compte i tornar a Sant Llorenç de Morunys per la ràpida i divertida carretera del Coll de Jou.

• Guerid Oct 17, 2023

Hola Ferran! Una pregunta, hi ha sterratos en aquesta ruta?
    Merci!!!

• Photo of Ferran Gall Vall
    Ferran Gall Vall Oct 17, 2023

No n’hi ha no. Aquest estiu van arreglar la carretera del Port del Compte a Coll de Jou, crec que ja van acabar les obres.