October 18, 2014
October 2014

•   5 2 Reviews

near Sant Llorenç de Morunys, Catalunya (España)

Sant Llorenç de Morunys-Coll de Jou-Cambrils-Coll de Serra Seca-Timoneda-Coll de Jou-Sant Llorenç de Morunys.

Sortida de Sant LLorenç de Morunys, pugem per la carretera del Port de Compte fins a Coll de Jou (7km), a partir d'aquí continuem per la carretera direcció Andorra, aquest tram fins arribar a Cambrils molt tranquil·la i amb un paisatge d'aquells que et treuen el patiment per l'esforç. A l'arribar a Cambrils girem a l'esquerra deixant la carretera, i començem una curta pero intensa pujada fins arribar al Coll de Serra Seca, on parem a fer una foto al monument al ciclista, fet per la novena etapa del Tour de França de l'any 2009 entre BCN i Ordino-Arcalís. Continuem la carretera amb forta baixada, amb pendents molt exigents (com de dura ha de ser de pujada!), arribem a un encreuament i girem a l'esquerra direcció Timoneda, aquest tram és de constants tobogans i en algun tram amb pendents molt exigents. Arribem a la carretera de Solsona a Coll de Jou, que agafem per tornar al punt de partida.

Ruta de 70 km i més de 1700 metres de desnivell acummulat.

• miredeulofeu Oct 14, 2017

No coneixíem el Solsonès i la ruta ens ha encantat!!! Molt durilla la carretera dels "tobogans" 😥😥😥😥, allà hem patit de valent, però val molt la pena, hem disfrutat molt dels paisatges i de les carreteres!
    Gràcies per compartir-la!!!

• Photo of MarcPaVi
    MarcPaVi Mar 6, 2019

Bona ruta en un entorn immillorable, la carretera dels tobogans és dura dura però espectacular i gens transitada. 100% recomanable

• Photo of PSH
    PSH Mar 6, 2019

Gracies pels vostres comentaris, un plaer compartir les rutes i content perquè us hagi agradat!!
    Pedro

• Photo of richar0517
    richar0517 Mar 25, 2019

Saludos!!
    Pues yo he realizado la ruta ayer(24-03-2019) y ha sido espectacular. Recorrido fantástico a la vez que duro.. sobre todo a la vuelta hacia coll de Jou con los toboganes de hasta el 16% de inclinación, que en el Garmin me salieron 1944 de desnivel positivo... Gracias por el aporte ..

• Photo of celico77
    celico77 May 24, 2022

Hola algu dels que ja la avieu fet me pot dir els % per veure si la puc fer gracies