Photo ofSant Llorenç de Montgai - Vilanova de la Sal - Avellanes - Santa Linya - Balconet de Santa Linya. Photo ofSant Llorenç de Montgai - Vilanova de la Sal - Avellanes - Santa Linya - Balconet de Santa Linya. Photo ofSant Llorenç de Montgai - Vilanova de la Sal - Avellanes - Santa Linya - Balconet de Santa Linya.

October 27, 2020
October 2020

near Xalets de la Solana, Catalunya (España)

Una ruta ideal per fer desnivell i gaudir d'unes vistes brutals desde el Balconet de Santa Linya. Sortida i arribada del camping La Noguera. Una vegada preparats ens dirigim fins a Vilanova de la Sal en una pujada suau fins a la seva famosa font, després de carregar aigua anem cap a les Avellanes xino xano, no cal entrar al poble si no voleu, continueu el track pujant i baixant suament fins arribar a una baixada llarga que dona a una carretereta asfaltada, aquí comença lo bo... Pit amunt amb una pendent del 18/19% fins arribar al poble de Santa Linya, és un tram curt, però telita... Anirem pujant pel poble fins a dalt de tot on localitzem la pista que ens porta al Balconet, un últim esforç va, queden només 6 km per arribar, tot pujada amb trams per relaxar cames. Val molt la pena pujar per donar un regal als nostres ulls, gaudireu d'unes vistes brutals al Balconet. Ah, vigileu de no caure, jejejejej...
La tornada vaig decidir ferla per carretera fins Les Avellanes per després empalmar un altre cop amb el track d'anada però ara de tornada pel mateix lloc.